happy new year

suck och suck. Idag har jag sökt jobb hos alla möjliga affärer för att få bli en fantastisk snabbköpskassörska. Något ska man sysla med tills man blir fn-ambassadör (host). Sen blev det dejt med en myra på brunos för att besluta om nyåret som jag inte egentligen vet om vi kom fram till något om. Det har känt lite så hela dagen, veckan, tiden sen jag kom hem. EN fast punkt? Något att sträva mot? Något att trivas med, måla en ny linje att följa så att jag iaf kan trilla av den.

Jag vill äta frukost på royal hotel igen. Rajadamnoen 2 in my heart.

Men man får göra det bästa av playdoeklumpen man har och bära in min hösäck till man till sängen.

"Alla dansade till Abba när de var små"


Om någon läser detta - jag blir gärna eran personal shopper eller assistent eller något annat fånigt yrke som jag kan tjäna MEGAmycket pengar på sketasnabbt. (Det gör inget om du reser världen runt med ditt rockband eller något, jag kan nog stå ut med det).

Factnotfiction - utan någon överhuvudtagen mening

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0