NAE

Alltså jag hade till och med stängt ner datorn och lagt undan den men jag blir så arg. Antininius (som han visst hette) som höll på att bli tvingad till bögsex när han badade sin herre har tydligen rymt och nu ska han sjunga ärorika sånger för att peppa slavrebellerna. MEn HAN SJUNGER JU INTE HAN BARA PRATAR, och han sånger är typ som ho chi minhs dikter. Jag blir så trött. oxh varför har de så jävla fula kulisser. de tär inte ens okej.

jag kunde inte hitta "våren" av ho chi minh men här är en annan bra.

FREE, I WALK ON THE MOUNTAIN
 AND I ENJOY THE VIEW

Mountains. Clouds.
More mountains. More clouds.

Far below a river gleams,
bright and unspotted.

Alone, with beating heart,
I walk on the western range,

And gaze far of towards the South
and think of my comrades

Oh my god I can't belive it, ho chi minh diktar galet dåligt.

factnotfaction - sven wolter är inte matcho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0