stelfrusen spagetti

Allting mest snurrar runt. Problemet med att inte ha någon sysselsättning som det så fint heter är att man aldrig riktigt är ledig eftersom man alltid är det. Jaghar i alla fall fått tre dagar med juki som jag nästan aldrig får någon kakbit av annars eftersom han av förståeliga skäl brukar intressera sig mer för felicia de dagar då han besöker nordligare delar.

Men jag har lyckats få tag i kaffepåsar nu och ska bara slå in hela skiten. Ikväll blir det orientaliskt och imorgon blir det judeshopping (jag klarar inte av att konsumera dumheter utan josefine). Dessutom blir det catch up på blogg.se för att mina vänner är av det upptagna släktet. Men kanske finns det ljus i tunneln.

Ett jobb ett jobb mitt kungarike för ett jobb

Kommentarer
Postat av: Juki

You wanna piece of me?!



Nästa gång får du faktiskt komma på besök i tre dagar. ;)

2008-12-23 @ 01:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0