ett blott nha trang

just nu ar det nedgang pa lycklighetskurvan. Det har regnat oavbrutet hal dagen och arligt talat sa fick vi vada ner for gatan till varat hotell, eftersom vattnet stod oss upp till knana. gudars skymning.

nha trang ar dock inte sadar laskigt och otrevligt som man hor utan valdigt mysigt nu under lagsasongen. stor suck pa regnet bara.

idag paborjade vi aven var dykarcetrifikatsutbildning. Jag insag inte forren jag var under vattnet att jag tyckte att det var ganska obehagligt att inte kunna andas med nasan och fa in en massa vatten i munnen from times to times. Men var tyska instruktor jens var ju dar hela tiden, sa aven om jag fick ga upp en massa eftersom jag fick in vatten i masken, sa gick det bra. Tyvarr var det valdigt kallt (vi ovade i en pool som inte ar lika varm som det riktiga havet, utan lite kylig efter en timme) och jag kande mig lite uppstressad over den jobbiga masken. Men men imorgon kommer det nog att ga battre.
 
Det ar lite ont i hjartat ikvall. En viss person sitter hemma i kortedala och jag skulle garna ha suttit bredvid.

(forresten ar jag sjukt snygg i vatdrakt, varsta bondbruden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0