Huejedamig

Jag blir sa glad av bos kommentarer. Jag sitter och fnissar och ser allmant dum ut sa att alla vid datorerna runt mig kollar med lite smaskramda blickar. Aven om det ar lite otackt att hela min slakt kan ga in och lasa vad jag skriver sa ar det lite roligt. kommentera mera.

Dessutom sa ska vi ut till DMZ imon (demilitarized zone) dar kriget var som varst. Ska bli najs, och det ar ju roligt att stota ihop med folk som man gor vid gruppgrejer. Ikvall ska vi ut och ata med en kanadensisk diamantgruvearbetare som aker motorcykel genom hela indokina, och i nha trang at vi fodelsedagstarta (linnea 20stod det pa den, aven ifall min fodelsedag var langst bort av allihopas egentligen) med en skogsbrandman fran alaska. Massor av skumt folk egentligen, jag kanner mig ganska oexotisk som bara ar en halvt om halvt arbetslos svenska. 

For ovrigt ska jag halsa robert fran thu, agarinnan pa varat frukoststalle, att han kanske har en bruten banan (som det heter nar man varit tillsammans i ett ar och han fortfarande inte gjort mig pa smallen). Har nere ar det grymt konstigt att jag snart ar 20 och inte har ett enda barn. Pa det kambodjanska barnhemmet undrade de till och med om jag var gravid i detta nu. Hmppf.

Men men snart bar det vidare norr ut. Jag tror de dar extra kilona borjar synas for jag ater som en hast. mer ris at folket!

Kommentarer
Postat av: MIRAH

men hallå, du kan inte mena att du har glömt bort att smala människor inte har någon framtid? GOSHES. då verkar det ju inte bättre än att det blir till att arrangera brownie-fest när ni kommer hem, för så här kan vi ju inte ha det. ens KLAAAAAAAAP

2008-11-24 @ 18:59:06
Postat av: Anita

Jaså du går upp i vikt.... jajajaja... då får jag fundera hur jag ska göra med den utlovade gräddtårtan... det kanske blir en morotstårta utan allt ... utom morot.....

2008-11-24 @ 19:34:05
Postat av: Bos

Kan inte lata bli att lagga mig i denna viktdebatt, forsok att bestalla in fullkornsris pa nasta resturang :) fasen kan det hetta på engelska??

2008-11-24 @ 21:52:17
Postat av: Anonym

Wholemeal rice sa det sa!! Forsok med det!!

2008-11-24 @ 21:55:59
Postat av: Börje 1

Skär ner på maten. Du sparar dessutom pengar, och får råd med alla presenter till mig.

/Börje 1

2008-11-25 @ 20:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0