kakor

idag har jag atit kakor och glass, och sen kopt lite mer kakor som jag kan ata sen. Herregud vad med kakor. Men det kanns som om man far lyxa till det har i saigon. Vykortsverkstan har aven satt igang. haller pa att bli ngra stycken.

igar var vi i cu chitunnlarna (de som fnl anvande som tillflykt och hem under kriget). Det var sjukt laskigt att krypa omkring i en tunnel. jag gick upp efter bara 40m. Och den hade blivit vidgad till 120x80cm, vissa av originaltunnlarna var 20x30cm(!) jag brukar inte vanligtvis vara klaustrofobiskt radd men uschianna vad morkt och trangt det var dar nere. huH

jag langtar hem till snon (aven om vi aldrig far ngn och den som kommer blir till slask). kortedala och julbak med mor i solangen, granpynt och teemys. nu ska jag ata lite mer, fast nudelsoppa. och varrullar som ar fran paradiset.

for ovrigt har jag det basta resesallskapet i hela varlden.

Kommentarer
Postat av: Börje nr 1

Vaddå, längta hem till mor?

Jag då?

/mvh besviken Börje

2008-11-06 @ 22:06:53
Postat av: Anonym

2008-11-06 @ 22:07:42
Postat av: Börje nr 1

Jaha. Så mig längtar du inte efter?

Jag längtar lite efter dig.

/mvh Börje nr 1

2008-11-06 @ 22:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0