För den delen

Måste jag börja ta hand om mina vänner. Jag insåg alldeles nu att jag inte träffat michaela på ungefär tusen år. Det var inte en rolig tanke. Det är en annan grej med josefine, hon våldgästar mig, och felicia blir det ju asienprat med mest hela tiden, andreas är ju som han är lix, det ordnar sig alltid. Jag måste sluta isolera mig i min lägenhet och ta tag i mitt liv (undrar hur många träffar man får på "ta tag i mitt liv" om man söker i bloggen? på "häst" är det fem).

Det finns inte mycket att säga, som vanligt orkar jag inte göra frukost och jag vill inte ta tag i dagen. Mardrömmar hela natten och kallsvett i sängen när jag vaknade, alldeles för sent för den delen också. Men jag har iaf städat ut hela skafferiet och kollat igenom efter mjölbaggar, diskat och lagt in tvätt, så jag kan känna mig någorlunda nöjd med dagen än så länge. Om felicia kallar sig husmor så misstänker jag att jag håller på att halka in på den banan också. Dålig mtvmusik håller mig sällskap när jag plockar undan i lägenheten, lagar mat och packar upp det sista ur flyttlådorna.

Förresten vill jag inteinteinte inte jobba imon. Hata kvällsskiftet, trots snelt folk så vill jag verkligen inte.

Men man ska väl vara positiv eller något. What would rolf do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0