Morning glory

Jag hatar att försova mig. Även om jag är arbetslös har jag göromål och borde ta tag lite i mitt liv. Helgen har varit ett enda festande och slöande om vart annat.

Uschianna en sån kväll i lördags. Var på den konstigaste festen. Och då var jag ändå på badtaste-partey i fredags och det var riktigt läskigt. Min outfit var en ljusgrön lacoste, midjehöga jeans, ett helt galet fult diadem som jag köpt i lettland för 4år sen samt blå ögonskugga och läppglans. Nasty. Det var hannah, mikael and the gang.

Festen i lördags var helt outrageous. Det var ett trevåningshus där de hade ett megakollektiv med elva pers och alla hade fest samtidigt. Lagom drygt folk men träffade hannahs gamla klasskamrat majsa och hennes något men inte pojkvän som hade en helt wild and crazy skjorta. Det hade alla färger som fanns och var rutig på alla håll. Mest fascinerande.

I söndags fixade jag försäkringar med mammis som kom över ,så att jag kan dö i kambodja och de kan få hem kroppen. Sweet. Jag har även presenterat bloggen för mor och pojk. Den är ju snygg nu. Så det var mer okej än innan.

Söndagsaftonen innebar mozart, roberts födelsedags present. Requiem var bra, musiken var bra. Danserna var sådär och den lille pojken som sjöng var mest fjantig. Sen fattade jag inte hela erotikgrejen mellan döden och mozart. Det var lix, bara konstigt. Men det var grymt snygg scen och snajsigt ljus. Och musiken, den gav en verkligen dödsångest. Epic.

Menmen, Det får vara nog med der här nu. Egentligen ska jag åka till mammas jobb och kopiera passet men jag tror det kommer att bli uppskjutet igen. Diska borde jag också för att inte tala om att redigera bilder. Men jag sitter bara och läser kambodjaböcker. Dåligt dåligt. Men att sitta här gör inte saken bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0