Snusdosan

Nu är det dags att head off to the factory. Ska bli skönt att jobba lite på ett sätt, aktivera sig lite. Dessutom blir man effektivare under tidspress. Vi fick en ny spis idag, jag lagade paj, har kollat på kurser till våren, läst min bibel och klätt på mig. Jag misstänker att jag inte ens kommer sent till bussen. Hå hå ja ja nu ska vi inte ta ut segern i förskott. Men jag har ett bra läge för att inte behöva springa till spårvagnen. Alltså michaela, jag kan snart diskutera Days of our lives med dig, jag börjar bli grymt insatt av att ha tvn på när jag sitter vid datorn.

Men men, mental uppsägning under kvällen med andra ord.

Kommentarer
Postat av: utter.

TONY DIMERA LEVER.

2008-10-09 @ 22:02:16
URL: http://enutter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0