tried to make pain another word for my name

Det är jag och Xena idag ("Det är omöjligt att fly härifrån, inte ens du klarar det Xena" "Vänta, där jag ska nog fly. Titta ett hål i taket!"). Jag skriver för glatta livet och försöker få ihop en någorlunda bra ansökan så att jag kan få tramsa bort våren. Framtiden sprider mina vänner för vinden och att stå och stampa med en kaka och hoppas på besök är lika dumt nu som det var för ett år sen.

Idag ska jag kopiera saker, träffa hannah och vara full. Happy times. Överskuggat.

(I'm gonna buy a gun and start a war, If someone could tell me something worth fighting for)

Tack för igår. En påminnelse om vad jag lever för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0