Vankning

NU bär det av till körken. Det är ju i ottan man ska dit har jag hört, fast mest på jul. Suckes det är segt att gå upp tidigt efter kvällsskift. För övrigt så hade jag tänkt att jag skulle se på doktor Zjivago igår (classic baby, classic) eftersom jag alltid missar början/slutet när den går på tv. Men då märker jag att de spelat in en ny version som de visar, istället för den gamla. Jävla skit till nymodigheter. Ge mig Omar Shafir eller go to hell.

Förresten har mina grannar något allvarligt problem som börjar spela arabisk musik på cphög volym (när jag står i köket låter det som om stereon står på i vardagsrummer) KLOCKAN 7 PÅ LÖRDAGSMORGONEN. Nu har de bytt till någon nationalsång eller något. För vad kan väl vara bättre än att väcka sitt spädbarn på sabbaten med att hylla nationen. MHM. (Jävla mongon)

Det vankas cheesecake för den delen, you bet ya. Ingen vågar missa pythagorasfikan imon, åh nej.

Kommentarer
Postat av: felis

jag såg den förra helgen. ryssland är officiellt emolandet über alles. men det är okej. de ser i alla fall bra ut när de lider.

2008-10-11 @ 09:45:10
URL: http://metromani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0