Bad taste

Dagen idag har jag faktiskt gjort något. Om man nu kan räkna att fika med johannes och fula sig på myrorna som en sysselsättning. Men det har varit en bra dag hittils. Riktigt bra helt enkelt. Gratis fika på lyxiga steinbrenner där man inte får en kopp te utan en hel kanna som dessutom är magisk och aldrig tar slut. Sedan var jag kräsen och snål på myrorna. Vi letade efter kläder till Hannah och mikaels bad tasteparty som de ska ha på fredag. Jag har redan lånat en läskig tröja av någon av mina bröder och har därmed halva outfiten. Ett par leopardtights så sitter det som en smäck. Men till Johannes lyckades vi hitta ett par helt vidriga aprikosfärgade, annanasmönstrade, halvlånga byxor som var av dammodell och därmed gav honom hagabullen mellan benen. Gud bara jag tänker på det blir jag...jag vet inte vad, full i skratt? ledsen? haha, gudars det var bad taste iaf. Men men. Efter ett snabbt möte med Per från roskilde -07 i brunnsparken (att vi stöter på varandra verkar vara nya trenden) mötte jag upp hjärtegeten som var sur och trött mest. Lyckades inte direkt pigga upp henne men sällskapade iaf till vaccinationskliniken på vasagatan och dess hutlösa priser på twinrix och duroxal (tror jag det hette). Sur karamell för hjärtegeten eftersom de annonserade helt andra priser på internet. Men är man as så är man.

Nu sitter jag här igen framför datorn och lyssnar på coldplay. Det passar mitt sinnestillstånd just nu.

Nu kom Robert hemstormandes mitt i allt också. Suck. Varför kan människor inte bara prata med varandra istället för mig? Jag ger upp. Hur som helst borde jag laga mat istället för att sitta här. Eller åtminstone ta tag i mig själv och göra en macka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0