Dance with somebody

Hannah the love sov här inatt och jag njöt av att få sällskap i pimpsängen för första gången på länge. Som vanligt kunde vi inte sluta prata och hon måste vara vidrigt trött i skogen idag. Medans hon var mest uppåt låg jag och var sur över att jag slösat bort mina pengar på att vara snäll mot någon som jag egentligen redan varit överdrivet sympatifull mot hela helgen, och sedan över att allting ska späs på och den där överkänsliga Linnea som folk talar om blir faktiskt inte förvirrad längre utan bara förbannad.

Idag har jag hittils, satt på, vikt och lagt in tvätt, lagat frukost till hannah, diskat, vårstädat mitt rum, badrummet, vattnat blommorna, sorterat bankpapper, sökt kurser, duschat. Nu ska jag sy kuddfodral och övningsköra, sedan jobba. Nejdå, jag kompenserar inte för något.

Jag har kollat upp sommardatumen jag inte kan jobba och ska anmäla dem idag. Kommer bli en toknajs festivalsommar. Ingen mer idioti, bara jag hannah och en jävla massa sprit. Alla får komma.

För övrigt talar statistiken emot dig grabben, and you don't stand a chance unless you move the way that she likes. Någon jävla måtta får det vara och jag ska bli så insane jävla snygg imon att helgens dansande kommer slå som ren sprit på elfte dagen.

factnotfiction -those special lights seem to cause a glare, the way the hit her I had so stop and stare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0