Digital Love

Södermorgon och solen brinner. Det blir strövtåg med plundring och letande då jag fått över rätt låtar till Göte. Dags att sluta spränga högtalarna med synthsolona.

Mycket som är smått obegripligt men man får bortse. Jag kan inte fastna i en massa mönster som uteslutande är skapade för att jag just ska fastna i dem. Jag vet vad som är sant säger heartgoat och det kan ingen ta ifrån mig.

Jag lyssnar på Rolf, Say anything, Linus backlund, Daft punk och Kaizers. Allt skriker vår och att jag ska vara nöjd med min situation. Det känns som ett bra mantra och nu ska jag ta på silverskorna och hörlurarna.

factnotfiction - in this dream I'm dancing right beside you


Kommentarer
Postat av: Juki

vete fan om backlund gör en speciellt nöjd.

2009-04-01 @ 13:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0