EH EH

Underbar dag med bröd och mikael och johannes och sedan hannah. 
Massor av skitsnack och skratt.
Det ska bli en sån sjukt bra vecka och jag är ju så snygg,
minst en åtta komma fem.
Jag älskar att fläta upp kvällarna och sedan skratta åt hur
dumt allting egentligen är.
Fina tider babes, (jag har aldrig varit bättre än jag är nu).

För övrigt vaknade jag i universums hårdaste sked i söndags.
En bakom mig och en över benen, och foten i hannahs mun.
Hahahaha

factnotfiction - now that I don't care about you, things just got so compliqué


((I didn't mean to hurt you
I never thought we'd fall
Out of place, eh eh
And eh, there's nothing else I can say
Eh eh, eh eh
I wish he never looked at me that way
))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0