Falling in love to your favorite song

NU har festivalsommaren blivit inledd. Biljetten är köpt och det blir camp slyna. Definitivt megaångest på AF men jag ska stå längst fram och pressa ihop läpparna, pressa ner minnet av dig i halsen där du kan ligga och vara en klump bäst du vill, lösas upp med alkohol för att sedan bara växa dig lika stor igen. Det kommer bli bra. Jag vet att det kommer ordna sig.

Jag försöker tänka på bra saker((, en get i en bil upp till Sapa i soluppgången. Jag saknade dig. Massor. Det var så kort tid kvar och hotellet hade dator. Du mailade, jag grät. Det var inga vackra ord och hjärtegeten klappade och sa att hon inte förstod hur eller varför jag kunde ta det men att hon fanns där.)) Hur fan blev något så bra så dåligt.

Allting är trasigt nu och jag vet inte hur det är meningen att vi ska kunna bygga något. Men Regina spector säger att det kommer något fint ur det, och när jag vaknade imorse så var det solskensmorgon med the love, inte ångestregn på hisingen som senast. Det känns som om jag är påväg åt rätt håll och det ska bli en bra vecka, det ska jag lyckas med. Jag ska shoppa med the love och planera sommaren, köra som en idiot och plugga i massor.

Jag älskar söndagskvällar, älskar att jag inte ska göra något alls imorgon och bara ligga och läsa hela natten, så på film och njuta av att jag har en säng att sova i där jag får vara ensam.


factnotficiton - cigarettes and lies, I am a child, it's to soon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0