Cause I can't seem to feel myself

Stört rolig förfest i badkaret och jävligt hårt skedande hos Axel. Så jävla hårt att hannahs byxor satt bakochfram imorse. Otroligt schtek och Linnea håller fortfarande stånd mot kôppen. Jag förstår inte ens alls, när jag blev så jävla dryg.

Fan vad alla hetsar umgänge. Jag är minst pepp i hela världen och känner inte alls för att göra något annat än att äta glass i duschen, sitta och titta på när Åsa röker och snacka skit. Kvällen lovar tedrickande hos johannes, vilket jag tror är precis vad jag behöver.

Jag lyssnar på James Morrison igen och njuter av lånade ord om hur allting kommer bli fint och vara fint, man kommer må fint, fint fint fint. Jag känner mig urholkad och jävligt irriterad. Jag vet att hennes blick är bra för mig men jag menar vad jag säger att jag hade älskat att höra dig stå och skrika på mig just nu.

Att dra på futuresexlovesounds och duscha,bada,sedan duscha igen hjälper lite. Och snart kommer hannah och gör livet rosenblad och skimmer.

factnotfiction - can't seem to hear myself

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0