Gene Kelly

Mycket prat om fällor och bredhet med heartsgoat och uppskattning och sex med sarababe. Däckad i morgonsoffan tillsammans med Gene Kelly, mina drömmars man och alldeles för mycket frukost.

Imorgon är helt enkelt en vanlig dag och jag funderar på varför jag inte kan ta mig samman och ta mig för något alls. Jag hatar det jävla vraket jag är just idag. För blyg blir lätt dryg och jag förstår bättre hemligheterna än att blotta sig för att sedan vända sig om och gå.

Det enda jag längtar efter nu är att ha hjärtegeten hos mig och vräka i mig muffins och sprit. Men oj johannes är såbra. Nu ska här grillas.


factnotfiction - don't listen

Kommentarer
Postat av: felis

men jag har hört att fredagsplaner är det enda rätta

2009-04-06 @ 20:50:50
URL: http://metromani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0