she took pity on me - horisontaly

Nyktert sex är överskattat. Jag har trillat ner från ett berg (fem meter) och kan knappt gå. Nu ska jag se på film och vara nostalgisk. Det hade kunnat vara jag, i en annan tid, och det hade varit bra men fel. Felfelfel och orättvist smärtsam är insikten.

Morgonen var magisk av sol och lisa ekdahl och scones. Vem behöver mer. Jag vet inte. Lånade byxor kändes rätt och gratis vin och en hand om axeln och jag vet inte vad. Jag blir glad. Gårdgens porrpub blev en SEGER och jag har jobbat sönder dagen på coop. Me rummet går att lita på och den här ponnyfiguren gör mig glad.

Mikael frågade mig varför jag trodde jag var en slampa. Men det handlar bara om att bli intalad länge nog.

Hur som, liv imon med jobb och andreasöl.. YAY. Massor av braighet och sedan lovas massor av veckan. Underbara.

factnotfiction - I CANT'T GET LAID IN THIS TOWN WITHOUT THESE POINTY FUCKING SHOES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0