Drop this mother nature, she's a single woman to

Idag har jag och åttiotalet jordens förförförförfest. Det blir Fan snook på den alltså. Pointer sisters sjunger för mig att inatt ska jag fan bli soaking wet vilket känns helt jävla rätt.

Morgonen började med ett kärt återseende av prästen och Mhalin som alltid får mig att känna mig lite mer intressant. Vi tittade på romabilder och planerade inför kyrkkaffet imon. Jag älskar hur jag hör Sandra asgarva när hon jagar Chris med handbojjor. Siesta lovar så jävla mycket röj. Vad kvällen lovar ingenting och jag vet inte alls vad jag sysslar med. Det känns som att jag inte kan plocka spillror när jag själv är ett sånt jävla såll. Men det är bara att bita sig i tungan.

factnotfiction - Jag tror han vill det, åtminstonde vill jag tro det.
   

(((Varför, varför varför?)) Jag stirrar på dig. Du förstod aldrig hur sjukt jävla snygg du är. Jag gör det lätt för dig och blundar, suckar och hoppas att hennes ord verkligen betyder allt det som jag skulle velat viska. Jag sa aldrig att jag ville att du skulle vara lycklig, jag ville bara att du skulle vara min)

((Därför))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0