Discovery

När hjärtat slog i takt till HARDER BETTER FASTER STRONGER på vägen hem kände jag att jag var tvungen att röra på mig. Jag skakar när jag skriver, älskar, att vara helt fysiskt utmattad, när det svider i magen, dunkar i bergsbenet som väl inte riktigt var redo för att springa, och ryggen som ska sträckas ut till futuresexlovesounds om en kvart.

Men först MEST GENIALISKA VIDEON EVER; http://www.youtube.com/watch?v=K2cYWfq--Nw

För övrigt är det gamla bekantskaper som tas upp, oh yes. Jag skakar ur dig ur huvudet och matar matar matar tankar på bättre saker. Jag får tusen tips på hur allt ska va, så som ska vara bra. Men jag väljer bara att dra på basen lite högre och sluta ögonen. 

När veckan till slut gått, över, jag förstår
insinueras det, jag inte förstår
nalkas mullrande åska, jag förväntas
jag har redan förklarat, inget förmår
i din blick situationen präntas
och varför, är något jag inte förstår

vad hände med leende för leendes skull?
mun och hjärta sa "allt jag vill ha är ett jävla knull"
du svarade leende för dess skull," jag förstår"
och så skimrade aldrig havet, som kanalens vatten
sena smutsiga febuarinatten
tom fast full, jag log leendes, "jag förstår"

jag gillade aldrig din blick från start
mötte den vid fel tillfälle, uppenbart
ser mina vågor för höga att navigera
när slagskeppet ankrat på stilla vatten
stormen härjar, inte ens i din horisont
ideligt spanas under handens skugga,
fashinerat skrämd, ditt outkämpade krigs front

jag öppnar inte längre ögonen, distans
vad du menar är mer än jag förstår
rädd för att överta en ångest med namnet hans
ser du över relingen på mig och jag förstår
att det är helt enkelt så, att du inte förstår

factnotfiction - Work it Harder Make it Better Move it Faster Makes us Stronger More than Ever Hour after Hour Work is Never Over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0