I feel it burning now

Jag trycker NO och lägger mig på rygg. Taket är väldigt högt upp. Vad var det egentligen som kändes så fel? Det handlar alltid om prioritering och uppoffring. I den bästa av världar handlar det om kärlek och omsorg, men jag vet väl vilket universum jag lever i. Jag säger att jag inte vill bestämma för långt i förväg, säger att saker och ting förändras. Det är klart de inte gör. Allting går i cirkel på cirkel och ja, det blev NO ikväll. Jag är trött på att behöva fundera på om jag kommer vara till besvär, trött på planering som inte mynnar i något, trött på att föreslå, trött på att förklara. Det hade känts förjävligt att åka fram och tillbaka för att få höra någons andetag. 60.07 ja innan NO. Jag pladdrade. Jag är för trött för att orka smsa något om något. Jag vet att det finns villkor, men det finns redan delar som undviks, och det finns inget att bygga på när man i efterhand undrar om man borde ringt tillbaka.



I feel your fist, and I know it's out of love

"Det var iofs dig jag syftade på"
"jo jag vet"
"Eller vad hemskt det lät, jag menade inte så"
"jo det gjorde du"

factnotfiction - I'm left to pick up the pieces of your devotion

Radioskugga - nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0