My praises shall ring

OH LAWD jag är LEDIG. WIOWIOWIOWIOWIOWIOWIOWIWOWIWOWOIWOWOWIWOOWI.

Efter helvetesuppvaknandet stundar en trevlig lunch, kulturskolebesök och dans dans dans. Vi får väl se hur Svankpremiären artar sig. Antagligen fantastiskt med monkey business som soundtrack.

Barbieutställning med Svankers, Paj med mor och the love, en fin kväll då jag för första gången njöt av att få vara ensam i sällskap på mycket länge. En mysig frukost med Karin. Gud vad jag pratar mycket. Det här med tystnad är en övning.

Det har varit oroliga dagar, mycket sömn, mycket tankar, mycket bas.

"Jag förstår inte varför du åker hit mitt i natten för en kram och sedan vägrar se mig i ögonen"
"Jag har sett dig i ögonen två gånger, jag har räknat"
"Jag också"

En massa moneybrother, inte särskilt mycket öl, inte särskilt mycket någonting utom jobb egentligen, utifrån sett.

"Titta vad länge jag sett dig i ögonen"
"Känns det jobbigt?"
"Som fan"


Jag är tacksam för hur underbara alla är. Villkorslösa kramar, skratt i en telefonlur, oändligt trams med soulsistah. Jag älskar att få känna mig nöjd med mig själv, det var så länge sedan nu att jag lyfter ett par förvånade ögonbryn och njuter av att inte behöva bry mig riktigt ännu om något ännu.

if it be your will to let me sing


Det är så härligt att få utforska en stad, en känsla, något alls på nytt

factnotfiction - blow him back to my arms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0