oh lets go back to the start

Så många tårar över så. Lite? Tänker hon så stora tankar hela tiden. Vad tänkte hon egentligen? Vem vet egentligen. Egentligen. Vinet sved lite i halsen. Hon är sjuk. Ont i halsen. Feber. Har inte viskat det ens. Öl över hela livskassen och hon skrattar över norska metoder och över att inte alls passa men vem bryr sig så länge det finns ett par vänliga ögon som ständigt söker hennes blick.

Morgon. Hon är inte på spa i varberg. Inget borttittande, bara ett trött leende och hon känner att det visst inte är någon som är tillbaka, utan bara på visit i ett kök i bergsjön. Ett telefonsamtal för att komma ner på jorden. Lite vardagsrealism. Vad hände med romantiken?

Kikki; If it be your will säger:
för jag är en jävla fitta
Kikki; If it be your will säger:
jag hatar det
Lady Pingvine the Virre; Allt på ett kort säger:
du är ingen fitta
Lady Pingvine the Virre; Allt på ett kort säger:
du har en fitta

When you to in love to let it go, sjunger han. Jag håller med. Fast inte om kärleken. Jag vill släppa taget. Vill inte ha ont. Inte sakna. Inte längta: Inte önska.

Jag ska ta en dusch.

factnotfiction - with or without you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0