positive vibrations

En bra dag. Jag har jobbat, ätit sushilunch med bröder och mor. Massor av mat idag. Hur mycket som helst. Kanske blir det resa till hösten, med familj. HerrEJÄVLagUD, vart tar tiderna oss egentligen?

"fatta vad jag och ivar ska knarka innan vi golfar"
"john kommer ta så mycket e att han går FEM golfrundor på samma tid som han brukar gå en"


Underbar eftermiddag med hannah, konsumtion av strumpbyxor och nattlinnen, hittepengar till glass, parkhäng och en massa prat, skratt. Jag kommer dö när hon flyttar. Så jävla hårt också. Min enda och min finaste. fan i helvete.

if there's a chance we'll make it anyhow
and that way saving me from greif


mycket tankar som snurrar, jag blir tyst. Det blir vi alla av olika anledningar.

It don't seem like the stuff she would do
wait baby listen up now
I've been mistreated, I can mistreat to


Men det finns massor av fint som väntar. Jag har tusen saker att se fram emot. Snart har jag tid att sova så att jag orkar vara glad för det också. Men jag lyssnar längtar sönder efter veckan som komma skall. Allting kommer att bli underbart. Det är så mycket ord bara. När jag säger dem högt för mig själv blir jag så förvånad. De låter bättre i mitt huvud och jag känner mig trevande nu i efterhand när jag egentligen inte vet hur dina ögon såg ut i mörkret. Men till någon mån får man bestämma sig för ena eller det andra. För velande och upprepade ord leder ingenstans. Det är bara att välja spår och tar ett steg. I värsta fall får man väl köra av vägen i brist på avfarter, eller börja backa. Jag ska sluta lyssna på all denna musik om att fly.

and if it's not positive vibrations baby then I have to go
we can not win (lets not begin)


"Ja, något sånt skulle man väl kunna säga att det är påväg emot"

factnotfiction - and it hurts me more than you'll ever know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0