sneaky blogging

jag skulle sova. vara nykter. inte prata om dumheter. fan jag pratar alltid dumheter. maila skulle jag också. Men nu ska jag sova. Jag ska bara säga.

Att jag älskar att bo i kollektiv för det finns fan mat på bordet när man kommer hem. Och ävenom jag är helt oanständigt intresserad så gillar jag ju slipsar. "De va la gött" och så skål på den. Fan vad najs. Jag gillar ord också. Och pianon. Jag gillar typiskt så att det blir inflation (klapp, inte strypdrömmar men skedar) men det kanske inte gör något för jag titulerar ens mig själv numera och det är ens tydligen befogat.

sova

färg?

nej inte ersätta


factnotfiction - djungelkvinna?!?!??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0