the beating of your heart baby

It ain't my fault that your girl got caught

Oj. Återigen bevisar dagen att jag inte alls är någon servicemänniska. Men den gick fort och imorgon får bli den där dagen då jag har jättefina kläder istället, och är fin och strålande. Jag lurar mig själv att helgen börjar på fredagar, fasten jag ju alltid jobbar lördagsmorgon igen.

you make me feel so good, make me feel so good


Imorgon blir det alltså vinpicknick med hannah, rockbaren med goldie och åsa? sejdeln med andreas? biltur? ouhf. Jag är ju numera dansinstruktör i nära samarbete med mölndals kulturskola så jag ska kvittera ut nyckeln till vår dansstudio. Höhö. rrrrrrrrrrrrrespekt. Dessutom ska jag medverka i sneaky females musikvideor. allihopa. (sneakyfemales.blogspot.com)

lady just listen


Karin påpekade att hon faktiskt läser min blogg. Jag vet inte varför men jag blev helt förvånad. Jag förväntar mig ju inte att någon faktiskt läser detta. Den var ledsnare i verkligheten konstaterade hon, och frågade om jag var ledsnare än i verkligheten. Jag fick erkänna både för mig själv och henne att nog så var fallet.

I need you attention

Jag har aldrig riktigt reflekterat över hur mycket jag faktiskt tänker på jobbet. Jag föreställer mig att det är hjärndött och att jag bara gör. Men det är ju inte så. Jag är disträ, eftersom mitt huvud är fullt. Men jag ska byta ut vita tekoppar och panelgardiner, jag ska byta ut nerklottrade papperslappar och gamla sms, mot leenden och pianotangenter.

Burn it down

Kusin Axle på middag. Ugnsbakad potatis och morötter och hummos med libabröd. Ouhf. Jävlar, salt men gott. Jag är ju kung.

slippin' into your smile, I can't forget


Konstigahumördagen som mynnade i vackra saker mest på grund av en stor kram till if it be you will passerade just hjärnan.  Episkt vändning av livet till antony live, med kram också, snart. Mycket känslor som är uteslutande BRA. Helt sjukt. Nästa vecka är jag LEDIG och då ska jag tvinga mig på alla.

factnotfiction - I love when you sing to me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0