the words that I was speaking

Hur fungerar det egentligen när man håller handen?

And the distance moving closer within every hour
so when you ask is something wrong,
I think you're damn right it is
but we can't talk about it now, we can't talk about it now


Men alltså. Lektion ett i hur man hittar tilbaka till varandra: Man måste helt enkelt röra vid varandra, prata med varandra. Det blir två error. Av två möjliga. Jag tror jag överdriver men jag har väl alltid varit den typen och jag vet ju faktiskt ingen annan väg. Nu ska jag sluta lyssna på låtar som samplar tågljud, för det är gamla tider och det är överrenskommet att nytt är bra.

factnotfiction - and we'll pretend that it meant something so much more

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0