I hope that someone's gonna call and tell me this night is over

"Jag vet inte vad jag ska göra"
(SPRINGTILLVAGNENOCHKOMHITOCHGEMIGETTTECKENPÅATTDETFINNS NÅGOTANNATÄNDETSOMEKARIMITTHUVUD;PÅATTDUÅNGRARDIGELLER ÄRLEDSENELLERVADFANSOMHELSTOCHATTJAGINTEÖVERDRIVERUTANATT JAGFÅRVARAOCHKÄNNASOMJAGÄROCHGÖROCHATTDETÄROKEJOCHATT DETKOMMERATTSLUTASTORMAENDAGOCHATTDETKOMMERSLUTAATTGÖRAONT)
"du ska inte göra någonting"

(nej jag tror inte på allvar att det är något som kommer hända, jag tror inte att idag är en mall för hur saker och ting kommer bli, jag sätter bara stort värde i att berätta hur man tänker och känner, och om inte annat så har det senaste dygnet varit både bevismaterial a och b)


I en perfekt värld hörs vi. Håller handen på gatan och står kvar under paraplyet istället för att springa vidare. I en perfekt värld kysser du mig på tinningen, vi ligger skavfötters och viskar. Vi ses där

factnotfiction - You get so silly when you're lonely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0