Barnprogram och david hasselhoff

Dagen idag erbjuder så kvalitativa upplevelser att jag svämmar över kanter och breddar. Först fick jag se på supersnälla silversara och stålhenrik. Det finns inte så många barnprogram som jag faktiskt tycker om idag. Jag vet inte om det har med åldern att göra eller inte, men jag tycker verkligen att de var mer kvalitativa förr. Men supersnälla silversara och stålhenrik är ett fruktansvärt bra barnprogram. Idag förvandlades supersnälla silversara till superstygga punksara som bara ville ta sönder, förstöra och rapa på saker vilket var oerhört underhållande och intressant. Hon traschade ett barnkalas och sjöng en sång med ett 14årigt punkband som handlade om att hon ville spy på fiskedamm, sugrör och blommiga klänningar, vilket ju bara är underbart på alla sätt.

Sedan följer Knight rider med min biologiska pappa david hasselhoff (mamma har erkänt vad alla som sett mig i röd bikini misstänkt). Musiken som är så åttiotal, davids hår som är så åttiotal....allt som är så himla...åttiotal.

Igår var megajobbiga dagen på coop dessutom eftersom jag först inte hade behörighet att återköpa varor, eller öppna kassalådan eller något alls. Såklart var det en massa folk som ville lämna tillbaka varor, köpa frimärken och trisslotter och fan och hans moster. Det blev en kö på fem pers som bara stod och stampade och väntade på att jag skulle få behörighet att komma åt allting. Som om det inte är nog så strejkar kortläsaren och jag blir tvungen att parkera kvitton åt två pers, eller försöker eftersom det tyvärr inte finns minne nog i kassaapparaten så parkeringen blir helt enkelt inte av. När jag väl lyckas parkera tar mina enkronor slut, och tjugor. Och kön av folk som väntar blir bara längre och otåligare. Kanske inte lätt att förstå allt kassaprat för utomstående så att säga men det mesta som kunde gå åt fanders gick det iaf.

Dessutom har jag packat en vecka i rom nu i den lilla ryggsäcken *stolt*

factnotfiction - varför säger man inte "vafalls" oftare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0