Och är glad att jag får ha det så

Det har varit ett par väldigt förvirrade dagar av självständighet som gränsar till löje och projicering av allt och inget, inspiration i överflöd och förvåning över det mesta.

Utdrag av hjärnkretsar som liksom bränner av:
Mark - MOAH!
Julie - fantastiska människa. Jag har aldrig träffat någon med så mycket humor och härlighet i sig själv. amazing love amazing.
Claire cunningham- Äger mig upp och ner och ut och in. Alla som inte såg evolution på pustervik igår missade något enormt.
David Toole - aka gud.
osv osv osv osv

Nu erbjuder dagarna mer dans och mer sötsara. Det ska bli underbart och på fredag ska vi lura iväg varandra till barbarella vilket vi får se vad det mynnar i. Som vanligt är den andra sidan av livet åt helvete men jag har blivit sorgligt distansierad från mig själv och bryr mig inte riktigt på samma sätt. Men det var ändå skönt att bara få somna på en arm igår och känna sig trygg under ett stort täcke. Rom hägrar i horisonten och jag tror faktiskt jag bara ska sätta mig och spela tv-spel och njuta av det. Jävligt mycket också.

factnotfiction - valerie you make me wish I was dead

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0