sxtinska kapellet och djursjukhuset

från och med nu vet jag inte vad som händer. Först vill jag säga att roma var vackert. Det var inte sådär storslaget som man hört utan bara bra helt enkelt. Sixtinska och peterskirche var helt enorma. coloseum överskattad. Men ändå sjukt roligt bra ösigt på alla sätt.

Det känns lite överdrivet men det är sant att säga att idag är en vändpunkt på ena eller andra sättet, vilket vet jag inte, På något sätt föreställer jag mig att det kommer bli bra även om jag nog inte tror på det innerst inne. Men efter en andlig vecka förlitar jag mig på jag vet inte vad och hoppas på att allt sker till det bättre. Jag tror på det jag tror på det jag tror på det. Skjut inte ner mig.

Förövrigt undrar jag om djursjukhuset bara vill visa de repotage där djuren blir friska och lever happily ever after. De visar en falsk bild av verkligheten även om anders är programledare och gör min morgon lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0