the cost of living

Nu ska snart hannah the love komma över och vi ska se på bästa dansfilmen evers; the cost of living med david toole och jag ska må bra och vi ska äta paj. Och jag ska njuta av cherscenen så att jag dör (för alla er som inte sett filmen, gör det, den är bara 40min typ och loveli i ordets sanna bemärkelse) det kommer bli underbart. Sen blir det jobb på coop och livet kommer fortsätta vara bra.

Igår gick. Bra. Fint. Vackert. Underbart.
Livet känns lite lättare och mer hoppfyllt.
(Det var allt jag ville att det skulle vara och lite till)
Jag var kättisk imorse med mitt radband men jag tycker bara om att linda saker mellan fingrarna, och det ger mig lugn med kalla pärlor som rinner ner över trötta ben

För övrigt tror jag att jag ska ta upp en gammal vän som jag saknat, spec när det verkar kryddas av nya bekantskaper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0