drottningen av smutstvätt

Jag har tvättat. Oavbrutet tills nu. Stoppat in i tvättmaskinen, tagit ut ur tvättmaskinen, hängt upp tvätt, lagt ner tvätt i påsar. Fan i helvete vad jag har tvättat. Jag är helt slut och har bestämt mig för att slösa bort minst en timme framför tvn. Tyvärr får jag dåligt samvete av tvn så jag försöker sätta på det som jag anser är mest kvalitativt. På spåret vinner över kanye west vs. p diddy och barnprogram. Jag har även ätit. Maten var inte kvalitativ. Den var rent ut sagt onyttig. Dåligt. Jag ska äta mer kvalitativ mat, memo till mig själv.

Erlend Loe är min nya kärlek och jag ska läsa naiv. super. hela dagen eller åtminstonde tills den tar slut

Imorgon blir det pythagoras och hjärtegetfika. Jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0