"Fan vad arg jag hade blitt"

Nej ni vet. Jag är inte ens förvånad längre, mest trött. Ju hårdare man anstränger sig desto mer får man dö lite innebords efteråt. Jag säger som the love; Varför blir det alltid skit när man försöker?

Men när jag tagit mig igenom en vecka i skogen med en massa handikappade människor och profisionella dansare (vart jag passar in där har ingen riktigt kunnat förstå egentligen) så hägrar en vecka i rom i horisonten. En vecka med Åsa och sötSara och kanske den där ölen.

Jag vet inte hur det har kommit till det, men jag gillar dig bäst när du sover. Inga bekymrade ögonbryn, inga trötta svar. Bara den enda förklaringen att du utan att veta om det tar min hand och lägger om dig tills du kan slapptna av igen och bara andas

Factnotfiction - ska aldrig mer städa sin lägenhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0