Gamla tider

Det har varit mycket sånt.

De senaste dagarna har varit absurda och jag kan inte förstå hur mycket man kan tjafsa om en toalettsits som är upp eller nerfälld och hur saker och ting liksom bara gått mig ur händerna.

Men på söndag flyttar hjärtegeten till stockholm och lämnar mig med bara minnen att klamra mig fast vid. Jag säger hejdå ikväll och jag vet att jag kommer gråta.

Morgonen har gått åt till att skriva ett jättelångt mail som troligvis inte kommer leda någostans eftersom jag spenderat förmycket tid med att ta sönder saker och vissa saker kan inte ens ett förlåt klistra ihop. Jag vet inte vad jag hoppas på men jag får för mig att det är bättre att försöka.

Nu ska jag diska och städa inför fint folk som kommer hit ikväll.

factnotficiton - när det inte går att ta ett steg tillbaka

Kommentarer
Postat av: felis

jag kom på att vi måsyte äta brownies. eller egentligen vad som helst. men mest brownies.

2009-01-17 @ 14:11:43
URL: http://metromani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0