Mitt nya liv

Imorgon är det sista utbildningsdagen på coop och sedan kommer jag förhoppningvis börja tjäna pengar. I massor. Jag är ledsen att vi inte har ett badkar här så att jag kan dra en joakim von anka och bada i dem. För det är ju så det kommer bli. Självklart.

Nu blir det till att panta alla brukar, kolla upp friskis i kortedala. Mitt nya liv börjar ju idag och det är alltid något. Jag för anteckningar över det. Kanske blir det en liten minidagbok i bloggen över alltihopa. Så kan åsa ta in det i sitt arbete med en gång. Hon ska ju vara personlig tränare åt mig i tio veckor som en skoluppgift. Lägga upp diet och allt. Det ska bli mest roligt faktiskt. Jag har ingen diciplin så det är en bra sak.

Filmfestival coming up och jag vill sa typ allt. Någon film borde jag väl kunna unna mig. Forthoppningvis kanske det blir en favorit i repris med fika före och en lång rensande promenad efteråt.

Factnotfiction - Pull your socks up Avi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0