osv

det har hänt en hel del till sist. Jag ska inte säga att nyår var en katastrof, bara något jag väljer att inte tänka på. Så utan vidare funderingar blev det fest i kortedala i måndags. Trevligt förutom att en parfym försvann, vilket gjorde mig förbannad. Sen blev det en hel del tjafs under kvällen och jag suckar vidare och skakar på huvudet för att liksom fortsätta på den där linjen som jag inte ens är säker vem som målat upp.

För övrigt har det varit äpplemoskokning, mölande av jobbansökningar, southpark, packning och på tok för mycket sömn.

Idag åker jag antagligen till dalarna och åker snowboard tills söndag med josefine och gustav. Äcklig pargrej som gör mig glad, eftersom de faktiskt vill umgås med mig, vilket alltid är uppskattat. Men vägen dit är en ganska lång dag som innehåller en arbetsintervju och en hel del städning och packning. Jag gick allvarligt talat upp halv sex för att diska sen måndagen och moppa hela lägenheten.

Men nu blir det mer seriös städning av lägenheten så att jag slipper komma hem till ett skithål på söndag.

Jag saknar ihjäl mig efter både hannah och felicia, just nu hannah lite mer av förklarliga skäl, men jag måste skaffa ett jobb så att jag har råd att åka till stockholm. Allt annat är skitsnack.

Kommentarer
Postat av: juki

men jag då :(

2009-01-07 @ 15:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0