Schotts orginalblandning

Idag läser jag böcker om handsstorlekar, vilka som finns med i sgt pepper-omslaget, vad alla bondbrudar heter, vilket typsnitt man använder på tobaksvarningarna, vem som designat de svenska mynten och hur man knyter en sari.

Dalarna var sjukt mysigt. På en topp tre går lätt bastun med josefine in. På något sätt blir det alltid att jag pratar för mycket. Jag som brukade vara bra på att lyssna? Hon är för farligt bra för att slösas bort. Dessutom blir jag bättre på snöbräda och jag kan nog till och med åka stabilt med hannahthelove framåt våren om det artar sig som så. Planen för våren är att jobbasomenidiotochträna. För det sociala livet flyr göteborg en del. Fast jag tror jag har sämre syn på mina bekantskaper änvad jag vill förstå. Det är bara att hålen som skapas av pythagoras försvinnande känns omöjliga att fylla. Det är helt igenom dumt och jag förstår inte hur eller varför. Men jag ska ligga i det vill jag lova, för jag håller med dr samuel i högsta grad.

OM jag får jobb imon blir det sverigeturné framåt våren. Dels felicia i sthlm men också självklart juki i karlshamn (don't you dare think att du kommer undan). Om josefine bor i lund ska jag dit också och alla som vill ha besök får helt enkelt anmäla sig. Festen ska följa mig vart jag än far och livet kommer att leka som apor bland träden.

För övrigt går inte internet in som allmännyttigt göromål. Så jag ska virka, packa upp, sy och äta frukost nu. Äta frukost är väl inte allmännyttigt göromål heller men äta bör man ju.

Det är sannerligen inte vist att låta en vänskap dö ut av nonchalans och tystnad

-Dr samuel johnson

Factnotfiction - Hur fungerar ens cricket?

Kommentarer
Postat av: juki

noooooooo, not the snoring plauge of gothenburg!!!

2009-01-12 @ 21:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0