Slö. Super.

NU ska jag snart hem till veera. Jag ska ju vara volontär på danslägret i nästa vecka. Ska bli just kul att dansa integrerat som det heter. Låter hemskt att man säger integrerat bara för att det är handikappade människor med men det är så det kallas tydligen.

Imorgon ska jag träffa hannah the love och se på sailor moon och top model. Efter att jag jobbat i delikatessen på coop. MMM. Jag är ju en riktig hårding och är inte rädd för fisk. Vilket kan ge mig ett plus i kanten. MHM.

Nu ska jag se på baracks presidentinstallation och njuta lite. Även om jag inte är så insatt i Amerikansk politik som jag hade velat så gör det mig glad. En sorts genuin gladhet.

Det känns för övrigt bra nu. Även om jag vet att man inte kan förvänta sig det är det så skönt att ligga uppe hela natten och prata. Bara få säga vad jag tänker, berätta struntsaker som hänt mig under dagen. Det finns inget bättre. Det borde vara mer sånt.

Dessutom ska jag hälsa på mer hemma. Jag misstänker inte helt ogrundat och starkt att min fader saknar mig. Du kan ju alltid få bjuda mig på lunch pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0