broken strings

Jag är i en jävla bergochdalbana av humör. För det har varit en jobbdag, och en underbar svankkväll på café mio (åhh ni är underbara allihopa) en hemsk spårvagnsfärd hem, och en excentrisk kväll med suss hemma. Svanksvanksvank. Herregud vad jag inte vill vara utan er tjejer, ni är ju bäst.

"Har du legat med honom? eller vad säger jag, förlåt att jag frågade, jag glömde vem jag pratade med"


Jag ska bara ta tag i att faktiskt skriva ner alla de sär sakerna och ringa alla de där personerna. Gudars skymning. Jag älskar att vara småstressad samtidigt som det inte gör mig så konstruktiv som det brukade. Imorgon blir det sömnad iaf, och virkning. Bara gömma mig och sy ett lapptäcke, snart en ledig vecka. Snart sömn. Snart ingenting att passa på/till/med. Hur ska det kännas att inte jobba varje dag? Jag står i disken och nynnar för mig själv som jag alltid gör. Kommer på mig själv med att tänka på ett leende och börja le själv. Jag undrar om jag alltid förälskar mig i ögonbryn, för alla vet vilken tvättbjörnsliknande min som fick mig på fall, och det är samma sak om igen.

Det finns planer på göteborgsflykt och jag säger som mamma; åt helvete med hela skiten, man behöver inte ha pms för att bli förbannad. Bästa josefine och kanske bästa kusin som drar norrut med en förvirrad glitterref. Jag tror på vecka 34.

"Nejmen det är plugg hela veckan, det är bra, jag vill ha en kille som är seriös med vad han gör"
"ja alltså"
"...."
"?"
"...."
"?!"
"...sa jag just det där"
"! hahaha jävlar linnea"


Mitt mål är att kunna lyssna på inga problem med snook och känna att det är sant.

factnotfiction - så vadå, eller vad tycker du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0