carma is a two way street

Dagen har ägnats åt att känna hur livet sipprar ur mig och semestrar samverkar för att jag ska gå under. Nej jag ljög. Allt samverkar, allt ifrån läckande soppåsar, välta tekoppar, brända frukostbröd, dålig sömn, bitchiga tanter, fult hår. Allt går bara fel men jag orkar inte bry mig. Jag har fetaost i kylskåpet och bor i världens bästa kollektiv även om donnakatten äter upp mina krukväxter och dricker min mjölk.

Seriös gårdag och seriösa funderingar. Även om jag får dåligt samvete över att spy ut det över the love så jag är så tacksam.

Nu ska jag strunta i att jag ska jobba och dricka folköl mer karin och gäster istället.

factnotfiction - gött ere

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0