It's a tire

Dagen började med en enorm irritation, och följdes av en fantastisk hannah på kökssoffan, pannkakor, popcorn och pizzasallad. Sedan har det varit hårklippning, donkey kong country och allmänt asgarvande. Det var en underbar hannah i en underbar kortedalakväll som jag rastade till vagnen. Sthlm kryper nära och jag vill inte ens tänka på det. Hur ska jag stå ut? Jag kommer och hälsar på dig, varje dag. minst.

Nu lyssnar jag på junior senior och inleder den första av söndagshängskvällarna i kortedalakollektivet. Jag ska inte ägna en tanke ens åt alla jävla män som tydligen ska höra av sig utan någon som helst synbar anledning överhuvudtaget. Jag vrider bort huvudet, viftar bort ord med mina omålade naglar, do you want any sugar come get it or fuck off

Men vecka 33 är veronica maggio, navid, anthony and the johnsons, röyksopp, robyn, timo, junior boys, bob hund, arctic monkey, vampire weekend, Beirut, basement jaxx, lily allen, band of horses, patric wolf, final fanatsy osv osv. GAH. Jag ska stå med armarna uppsträckta och bli reinfatuated i detektivbyrån och hur många andra bra band som helst. Virvla runt i ett stim av ljus och ljud och ge alla fingret som försöker påminna mig om någon typ av verklighet.

"hur svårt är det då?"
"Ja, vi ska ju bara KNULLA, har han inte två timmar över eller vadå? han ska ju ändå bara gå sen, jag trodde det var dealen"


factnotfiction - You die, I don't, that's the equation

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0