Nej det görjag inte har vart nykterhelaveckan

Jag misstänker att jag ärfulleftersomjag kännermigsomenriktig rasbiolog närjag läser jukis fågelbok. Tur är väl det. 1.någon måstehålla ornding påfåglarna. 2.jag ska träffa hans bror och föräldrar heltsjälv typ hur snart som helstmen jag vet inte när.Det gör semimycket. För jag tycker jag är lite söt idag. Fråga inte varför. Dagen har gåttåt till att lipa på ett tåg och srkiva sida uppoch sida ner till dig. DIG DIH.

MEn nu ärdet slut påallt. påord. för idag. men inte på vin.


factnotfiction - WIOWIOWIWO

Kommentarer
Postat av: Soulsister

1.någon måstehålla ornding påfåglarna.

2.jag ska träffa hans bror och föräldrar heltsjälv typ hur snart som helstmen jag vet inte när



3. DET FINNS INGENTING DU KAN GÖRA ÅT DET

2009-07-04 @ 17:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0