The fallen

Dagen har varit helt okej trots massor av jobb. Jag börjar komma in i det. Dessutom börjar jag närma mig en välbehövlig dagsdos av hannah. Bästa finaste Josefine i kollektivet på te. Och en helt ledig ensam underbar kväll.

Det har varit kyla idag. Deep fucking freezer och en massa hemsk musik. Men det är dags att ta dig ur. Timo och Franz Ferdinand höjder pulsen, kompade av kurdiska föreningens grillkväll och jag har införskaffat way out westbiljett (YAY). Jag har mina älskade cyklokapron, jag har en hårddiskbaby full av kärlek och jag har en liten stund innan simmos stänger så jag hinner gå och köpa ägg till en kladdkaka om behovet pockar.

Jag vet väl att det bara är en liten topp. Men jag är glad för allt jag får.

Jag ska sluta vara fixerad
Jag ska sluta vara dömande
Jag ska sluta vara orättvis

Jag ska börja se folk i ögonen

factnotfiction - in this case I know I'm so much older than you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0