most of the time I was drunk of my ass

Jag nöter hoffmaestro och chraa. Jag vet att det finns massor av bra att säga om peace and love, wicked n a bed, tent on the rocks, fittahöl och alkohöl, borttappade kort, arga rullstolsbundna, en kristen pressening, camp inna da sun, en ascool johanna, osv osv. men jag orkar inte. jag är nog fortfarande inte återställd. Nu ska jag åka och bada och vara tyst, för jag hör ändå inte en själv vad jag säger med min sönderskrikna röst.

för övrigt råkade jag trilla över ett gammalt pianostycke och det slår mig att jag kunde ha blivit kär i bara hans röst. Men det slutade upp med att jag älskade hela hans väsen och det är så oförsteligt för mig ännu idag hur det hela gick till. Men jag ler, för det var en vacker sak och en känsla som man ska minnas kanske istället för att låta sig uppfyllas av igen.

factnotfiction - so babygirl spread your ties for me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0