suggestions of where to place faith

Jag bor numera i myskollektivet i kortedala och sitter i bara underkläderna i datorljuset nedanför min säng som jag nästan är lite rädd för att lägga mig i eftersom den är så sprillans ny. Flytten gick så stört fort och helt plötsligt var jag bara här med allt jag äger förutom allt jag glömt vilket var en jävla massa. Thx to josef john och ivar. löv löv.

Det kan liksom bara inte bli bättre än pasta i köket och förtroliga samtal med någon man känner att det kommer klicka riktigt bra med.

Nu blir det till att få ordning på huvudet. Jack johnson hjälper inte. alls. men jag kan inte låta bli att lyssna på hans viskande röst som liksom bara får mig att drömma mig tillbaka fast ändå framåt.

(It seems to me that maybe pretty much always means no, so just let it go
)
Jag vet väl att man inte ska skämmas över att man råkat få med sig en äggdelare men jag kan bara inte låta bli. Jag vill bara att allt ska vara som ett pianosolo i en opethlåt, no upheaval. Men på något sätt känner jag mig onödigt fin ikväll och jag tänker trivas bäst jag kan med mig själv.

factnotfiction - and then you point your finger at me and say that I said not to belivie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0