the funeral

Jag har gått från att ha två vänner som jag kan ringa till vilken sekund som helst på hela dygnet och som bär mig genom allt, till att ligga ensam i sängen och äcklas av min ynkliga jävla gestalt. Hur många gånger har vi skämtat om att det inte är en ursäkt med en förklaring? Det finns fan ingen ursäkt och alla vet det, fast mest du.

factnotfiction - every occasion I'll be ready a funeral

(det värsta är att allt jag hade velat är att få krypa upp i din famn i soffan i vårt lila vardagsrum och bara få känns mig skyddad och trygg, men du möter inte ens min blick på hållplatsen lägre, jag vet att du inte gjort något bättre men det kändes åtminstonde så då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0