twisting and turning, feelings are burning, you're breaking the girl

Alldeles lagom kväll. Förutom att ett par skor försvann var alla bara glada och trivdes. Däckade en timme för tidigt men det var skönt att bara få ligga kvar i sängen imorse, om än ensam. Jag älskar alla ignorerade sms, msnrutor, facebookchatter. Att inget bekom mig igår, allt var bara fint och trevligt och bra och jag var en prinsessa i sängen i karins rum med chinchillamössan på huvudet och att få rabbla konstiga anekdoter full med en fantastisk kvinna som fått flest frierier av alla jag känner, vina på vardagsrumssoffan med en doktor, inse saker på toaletten med the love (så jävla skarp du kan vara på fyllan).

Nu är dagen öppen. För första gången på länge. Helt. Magiskt.

Även om de senaste dagarna bjudit på en hel del jävla skräp så tittar jag på något sätt över kanten på högen med skit och njuter av att få känna mig intressant och känna en blick som brinner i ögonvrån.


factnotfiction - she ment you no harm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0