and take away my self destruction

Jag drar på en rhcpskiva och lägger mig i sängen. Det är konstigt hur kroppen bara fortsätter att fungera hur myket man än missköter den. Så jävla väloljad. Jag borde väl duscha, borde väl byta lakan, borde väl städa upp mitt rum inför den lilla inflyttningsfesten imon. Men jag orkar väl inte.

I've got a bad disease, up from my brain is where I bleed
Insanity it seems, has got me by my soul to squeeze

Gårdagen på sejdeln var så sjukt random och helt otippat så styrdes sällskap och intresserade blickar upp. Underbara människor som bara tar in en trots att jag egentligen inte känner någon av dem för väl. Underbara öl som hjälper mig att motivera min tillvaro lite extra. Underbara koncentrationssvårigheter, att få glömma allt i bara några timmar och låtsas som om jag inte är smutsig.

With all the dying trees I scream
the angels from my dream

Jag tycker om när det är självklart, när det liksom inte finns några tvivel om vad man tänker. Det är inte naket, jobbigt, det är inte trist, bara skönt. Man får vara uppenbar utan att skämmas. Ibland. Låtsas lite, det är allt jag kräver.


today love smiled on me,
it took away my pain said please


Jag trodde jag var söt tills jag såg mig i spegeln.

It's bitter baby,
and it's very sweet

Jag har ingen rätt, men jag blir bara så jävla trött på allt prat om distans. Jag drar bara täcket över huvudet. Mitt smutsiga äckliga jävla täcke med alla dess fläckar som jag fortsätter att stirra på trots att jag känner dem alla. Men det är fortfarande mitt och jag tänker behålla det för den sakens skull.

factnotfiction - when I find my peace of mind, I'm gonna give you some of my good time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0